Ми раді повідомити, що компанія FAKRO, світовий виробник дахових вікон та сходів на горище, розпочала нову кампанію з всесвітньо відомим архітектором Робертом Конєчним, переможцем численних міжнародних конкурсів. Зокрема у номінаціях «World Building» 2016 року на World Architecture Festival, а також «Best New Private House» на Wallpaper Design Awards 2017.
Нова кампанія, частиною якої став Роберт Конєчни, отримала назву «Світло, форма, мистецтво».
«Світло - це незамінний елемент нашого життя, яке завдяки FAKRO має змогу потрапити до приміщення. Хоч форма і створена архітектором, та складається вона з різних елементів, зокрема вікон. Сьогодні продукти створюється з великою дбайливістю до кожної деталі, тому одночасно вони стають елементом мистецтва", - пояснив Славомір Ґавлік, директор з маркетингу групи FAKRO.
Спільно з Робертом Конєчним ми хочемо донести наші цінності:
«Світло, форма, мистецтво - це слова, які чудово описують не лише продукцію FAKRO, але й сучасну архітектуру. Ми пишаємося тим, що Роберт Конєчни є нашим амбасадором», - додав Славомір Ґавлік.
Більше про нову кампанію: https://lightshapeart.fakro.com/
Copyright © 2014 FAKRO. All rights reserved.