Pierwsze okna FAKRO

Історія фірми

2013

В асортименті FAKRO з'явився ряд інноваційної продукції:

Вікно типу F  призначене для монтажу на пласких дахах, укомплектоване інноваційним склопакетом, який характеризується дуже добрими енергозберігаючими параметрами та сучасним виглядом. Виготовляється будь-якого розміру в діапазоні від 60х60 до 120х220 см. Вікно доступне в трьох версіях: DEF – відчиняється за допомогою електроуправління, DMF – ручне відкривання за допомогою стержня та DXF – невідкривальне. В електричній версії DEF оснащене датчиком дощу, який автоматично зачиняє вікно, якщо починається дощ. Конструкція вікна дозволяє монтувати сонцезахистні аксесуари.
Маркіза VMZ Solar до вертикальних вікон керована автоматично, за допомогою пульта  керування або вручну, забезпечує доступ природного світла до приміщення і покращує умови праці (усуває явище бліків, особливо при роботі з комп'ютером).

Виготовлені на FAKRO дахові мембрани EUROTOP T150 i T180 отримали німецький сертифікат ZVDH. Визнаний Німецькою Спілкою Покрівельників сертифікат не лише підтвердив дуже хороші експлуатаційні параметри мембран і найкращу якость матеріалів, але й відкрив дорогу ряду товарів FAKRO на німецькомовні ринки.

FAKRO отримало титул Orła Polskiej Stolarki 2012. Престижний приз був присуджений підприємству FAKRO Програмною радою IV Конгресу Польської Столярки. Фірму нагородили в категорії „Кращий експортер Польщі”. Цією нагородою відзначається накращий експортер рішень по дереву для будівництва, вироблених в Польщі, що сприяють просуванню польських вікон, дверей, воріт, жалюзей та комплектуючих для їхнього виробництва.

Також FAKRO нагороджено титулом Золотої Будівельної Марки в категорії мансардних вікон. Престижна нагорода присуджується на основі результатів ранжування досліджень, проведених АНМ - Центр маркетингових досліджень та аналізу - експерт в області будівельного сектора. За втримання високого статусу на ринку не менше трьох років Центр також нагородив FAKRO статуеткоюЧемпіон 2013 року.

FAKRO придбало ще одну дистриб'юторську компанію – FAKRO Данія.

 

2012

На ринку з'являється новий продукт FAKRO - маркіза AMZ Z-Wave з електроуправлінням. 
Це інноваційна пропозиція, яка поєднує в собі ефективний захист від тепла з максимальним комфортом у використанні. Маркіза живиться від мережі і керується за допомогою пульта дистанційного керування або настінного перемикача дистанційної системи радіоуправління Z-Wave. Завдяки бічним направляючим її можна затримати в будь-якій позиції.

Виготовлене на FAKRO дахове вікно-балкон FGH-V P2 Galeria отримало цінну нагороду. Інноваційний продукт оцінили також і конкуренти, які визнали вікно-балкон найкращим продуктом 2012 року, в рамках конкурсу під назвою "Вибір споживача", оголошеного організаторами Міжнародної Виставки в Познані.

FAKRO стало лауреатом XIX Konkursu Dobry Wzór 2012, організованого Інститутом Промислового Дизайну. Найвищу оцінку жюрі отримало вікно-балкон FGH-V Galeria. В своїх висновках жюрі звернули увагу "...на інноваційну концепцію складного балкону на похилій поверхні даху." До того часу простір під похилим дахом не використовувався, а балкони можна було монтувати лише на вертикальних стінах. Фірма Fakro та її відділ досліджень і розвитку сміливо зламали стереотип, створюючи сучасний і практичний продукт, який доводить, що балкон в площині даху – рішення не лише можливе, але й дуже практичне.

Фірму нагороджено титулом Filar Polskiej Gospodarki.  Цю престижну нагороду визнала редакція "Пульсу Бізнесу", яка разом з агенцією досліджень TNS Pentor щорічно складає рейтинг підприємств, які розвивають польську економіку. Вшанування FAKRO титулом "Опора Польської Економіки" – це в першу чергу оцінка ролі, яку виконує фірма з Нового Сонча в зміцненні польської економіки.

Виготовлена на FAKRO автоматична зовнішня ролокалета ARZ – це черговий продукт, який приєднався до всесвітньо відомої системи Z-Wave, безпровідної системи, яка забезпечує поєднання в одну мережу електроприладів таких, як освітлення, термостати, сигналізація, комп'ютери, телефони, кліматконтроль та керування електричними вікнами і ролокасетами. Поєднані між собою прилади можна дистанційно обслуговувати за допомогою одного пульта керування.

Група FAKRO придбала нову дистриб'юторську компанію – FAKRO Чехія.

2011

Успіх FAKRO на світовому ринку був відмічений Економічною Премією Президента Польщі.
В асортименті FAKRO з'являються нові продукти:

  • вікно-балкон FGH-V Galeria, яке після відчинення утворює балкон в мансарді, а після зачинення перетворюється на звичайне вікно,
  • обертальне вікно FTP-V P2 під назвою – Secure, з системою зміцнення конструкції вікна topSafe та додатковими рішеннями, які запобігають різним способам вламування,
  • суперенергозберігаюче вікно FTT U8 Thermo, пристосоване до потреб пасивного будівництва, яке є найбільш енергозберігаючим вікном на ринку з показником Uw = 0,58 Вт/м2С.

FAKRO отримує  престижний сертифікат Authorised Economic Operator (AEO). Визнаний на теренах Європейського Союзу Сертифікат підвищує безпеку торгівлі з партнерами з-поза Євросоюзу.
Подальший розвиток торгівлі та логістики. Відкривається дві дистриб'юторських фірми: FAKRO Італія та FAKRO Чехія. В Франції, в Парижі, та в Італії, в Вероні починається розбудова логістичних центрів.

Початок експорту до Бразилії.
 

2010

FAKRO вводить на ринок найвище однорамне вікно на світі. Вікно proSky, така його назва, має підвищену вісь обертання, завдяки чому може досягати висоти до 180-ти чи навіть 206-ти см. В такому вирішенні більшої поверхні засклення досягають за рахунок збільшення висоти, а не ширини вікна, завдяки чому вікно відповідає стандартним відстаням між кроквами та прекрасно освітлює приміщення.

Голова управління FAKRO Ришард Флорек стає лауреатом нагороди Підприємець року 2010Глава польського видання міжнародного конкурсу Entrepreneur of the Year, організованого консалтинговою фірмою Ernst&Young, нагородила Президента FAKRO за "збудування з нуля міжнародного бізнесу, який отримав вражаючий успіх на світових ринках".

FAKRO розвиває власну дистриб'юторську та логістичну мережі в Іспанії, де відкриває диструб'юторську компанію FAKRO Іспанія. У Вальядоліді фірма відкриває власний склад, який разом з офісними приміщеннями займає площу 1500 м².
Фірма здобуває ринки Далекого Сходу. FAKRO експортує до Японії перші дахові вікна та сходи на горище.

 

2009

Фірма впроваджує інноваційне рішення для підвищення стійкості до вламування в приміщення. В дахових вікнах FAKRO з'являється система зміцнення конструкції topSafe, яка підвищує стійкість вікна до вламування.

Компанія FAKRO отримує сертифікат TÜV SÜD єдина фірма-виробник в сфері дахових вікон, яка отримала цей сертифікат. Визнання німецькою сертифікаційною організацією стає важливим аргументом, що підтверджує найвищу якість дахових вікон FAKRO.

Розвивається торгівля та логістика. У Вроцславі та Прущі Гданському FAKRO відкриває свої регіональні склади.
 

FAKRO почати експорт до Швейцарії.
 

2008

FAKRO займає близько 15% світового ринку дахових вікон та є лідером в Польщі. На фірмі працює понад 3 тис. чол.. Річний дохід складає близько мільярда злотих, має кілька десятків власних дистриб'юторських фірм по цілому світу. Є одним з найбільш інноваційних польських підприємств з найсучаснішим конструкторським бюро в Польщі (кілька десятків патентів).
 

2007

Відкривається наступна дистриб'юторська фірма Fakro Dachflächenfenster GmbH в Австрії.
 

2006

FAKRO – це група компаній, до складу якої входять 5 заводів на території Польщі та 10 закордонних дистриб'юторських фірм
 

2005

Фірма входить на ринки Далекого Сходу. В Китаї запускають завод по виготовленню мансардних вікон та сходів на горище.
 

2004

В Словаччині FAKRO починає свою роботу дистриб'юторська фірма FAKRO Словаччина.
 

2003

FAKRO розвиває торгівлю та логістику в США, де засновує дистриб'юторську фірму FAKRO Америка. До повного спектру продуктів для будівництва мансарди додають ще сходи на горище.
 

2002

Група FAKRO поповнюється новою дистриб'юторською фірмою – FAKRO Франція.
 

2001

Здобуваємо нові території в східній Європі. В Росії FAKRO засновує нову дистриб'юторську фірму - FAKRO Росія, а в Україні відкривається новий завод FAKRO Орбіта.
 

2000

За кордоном починають свою роботу дві дистриб'юторські фірми:  в Угорщині – FAKRO Magyarország Kft., в Великобританії – FAKRO GB Limited.
 

1998

FAKRO завойовує ряд закордонних ринків. В Німеччині засновується дистриб'юторська компанія FAKRO Dachfenster.В Україні починає свою роботу виробництво FAKRO Lwów.
 

1996

Динамічний розвиток фірми вимагав будіництва ряду об'єктів. В даний час загальна площа всіх виробничих приміщень складає 100 тисяч кв. м - це 10 повнорозмірних футбольних полів!
 

1994

Вже через три роки FAKRO починає експортувати продукцію - вирушає перша партія вікон до Голандії. А далі компанія починає завойовувати інші закордонні ринки: французький та німецький.
 

1991

Перше дахове вікно під маркою FAKRO сходить з лінії на виробництві в Новому Сончі.
 

1986

Свій початок фірма бере ще з 1986 року. Ришард Флорек - нинішній президент і власник компанії, заснував деревообробний завод Florad в Тимбарку.