Поділитись

FAKRO на ринку вже 30 років!

Компанія FAKRO, відомий у Польщі та у світі виробник дахових вікон, розпочала свій ювілейний рік. 30 років тому, 22 січня 1991 р. у Новому Сончі, в комерційному реєстрі зареєстрували фірму Fakro Sp. z o.o.

Такі моменти завжди варто зупинити. Для нас це перш за все можливість подякувати команді за працю та відданість. Зараз команда FAKRO налічує понад 4000 людей. Ентузіасти з їхніми новаторськими ідеями, кваліфікацією та відданістю є нашим найбільшим капіталом, - пояснює Ришард Фльорек, засновник та співвласник FAKRO.

FAKRO на ринку вже 30 років!

 

 

FAKRO на ринку вже 30 років!

Сьогодні FAKRO - це відомий у всьому світі бренд. Протягом перших років діяльності компанії ми працювали над розробкою продукту та розвитком діяльності на внутрішньому ринку. В Польщі в дев'яностих роках дахові вікна були маловідомими. Спочатку ми зосередилися на навчанні та просуванні ідеї комфортного проживання на горищі з використанням мансардних вікон. Ми також відразу ж сконцентрувалися на високій якості продукції, інноваційності та максимальному наближенню нашого продукту до замовника, - пояснює Януш Комуркєвіч, один із ключових керівників компанії, член правління з маркетингу FAKRO.

Майже з самого початку компанія представляла свою продукцію на ярмарках, будівельних виставках, у магазинах будівельних матеріалів, миттєво завойовуючи довіру клієнтів. Перші відвантаження дахових вікон під торговою маркою FAKRO на експорт розпочались в 1994 році до Нідерландів та Словаччини. Сьогодні продукцію FAKRO можна знайти у понад 50 країнах світу. Група FAKRO складається з 11 виробничих та 17 дистриб’юторських компаній. Експортні продажі становлять 70% загального обсягу продажів.

Ми почали з одного типу вікон, виготовлених у двох розмірах. Сьогодні ми пропонуємо повний асортимент розмірів дахових вікон з різними конструкціями та методами відкривання, - додає Ришард Фльорек. FAKRO займає високі позиції на світовому ринку з виробництва сходів на горище. Також фірма започаткувала виробництво ексклюзивних дерев'яно-алюмінієвих фасалних вікон під торговою маркою FAKRO Innoview.

Працівники FAKRO досі згадують Маївку з нагоди 25-ї річниці існування компанії. Спортивні змагання, ювілейна призова лотерея чи концерт Патриції Марковської - лише деякі визначні події, які фірма тоді підготувала для співробітників. Подібний сценарій, як би ми не хотіли, не повториться в 2021 році. Пандемія коронавірусу змусила нас жити в новій реальності, і сьогодні наше головне завдання - захистити наших працівників. З цієї причини, традиційні травневі вихідні, масштабні зустрічі, на жаль, не відбудуться, - пояснює Божена Дамасєвіч, організаційний та адміністративний директор польського офісу FAKRO.

Варто поговорити про хороші речі. 30 років діяльності - це повідомлення для клієнтів про те, що FAKRO - це надійна компанія, якій можна довіряти. Тож є що святкувати! Завдяки команді FAKRO наша компанія сьогодні є віце-лідером на світовому ринку дахових вікон і, незважаючи на несприятливі обставини, постійно розвивається.